Nederlands

joeyswaters 13 februari 2020
Ik heb het boek Valentijn gelezen van Hans Andreus en ik vind het een oké boek. Het boek is niet saai, maar het heeft ook niet echt een mysterie in het. Het enige mysterie dat het boek heeft is dat de bestuurder van de auto opeens tegen een boom knalt. Het verhaal gaat over Valentijn, die zijn beide ouders verliest op de leeftijd van 20. Hij is werkloos en kan eigenlijk alleen werk vinden bij een krant. Hij vindt uiteindelijk wel werk als een gedichten schrijver voor de krant en hij ontmoet de liefde van zijn leven, terwijl hij zijn hoofd leegde aan het strand. Het boek heeft wel en leuk verhaal. Alles klopt ook wel chronologisch volgens mij. Hij gaat van arm naar niet zo rijk. Ik had wel niet verwacht dat hij met zijn vriendin naar Finland zou verhuizen.