De Spaanse belofte van karin Swen.

Joke Hopman 18 augustus 2020
De kaft van het boek ziet er verzorgd en kleurrijk uit. In de tekst op de achterkant van de kaft wordt aangegeven dat het een kleurrijk avontuurlijk en spannend verhaal zou zijn.
Er wordt gesproken over een mysterieus avontuur in de zonnige straten van Madrid.
Al mijn verwachtingen zoals die op het kaft worden aangegeven dat het een romantisch, avontuurlijk en kleurrijk verhaal zou worden, zijn dus waargemaakt.
Ik hoopte dat de belofte zou geworden waargemaakt en dat ik door het spannende verhaal zou worden meegenomen naar het zonnige Madrid en dat ik hopelijk zou gaan genieten van een romantisch, avontuurlijk en kleurrijk verhaal.
Niets is dan ook minder waar gebleken. Ik heb van dit boek genoten.
Vanaf het begin heeft de schrijfster mij door haar geweldige schrijfstijl mij vanaf de eerste bladzijde het verhaal binnen getrokken. Het verhaal is spannend vanaf het begin tot het einde. Het is een verhaal wat mij niet losliet.
Ik raakte echt in de ban van het verhaal en het kostte mij dan ook moeite om het boek tussentijds even weg te leggen.
Deze prachtige en diepgaande roman is dan ook een juweeltje. Het is een prachtig verhaal over kansen, keuzes en beloftes die het leven kan bieden.
Het verhaal speelt zich wisselend in het heden en in het verleden af. Soms ging mij dat wel eens te vlug. Maar alle losse eindjes werden allemaal aan elkaar geschreven
Het verhaal heeft een diepe indruk op mij achter gelaten.
Joke Hopman
De Spaanse belofte is de tweede roman van Karin Swan. Het boek is in het Nederlands verschenen. Een Noorse winternacht was haar eerste roman.

Meer recensies van Joke Hopman