vreemd verhaal

jokeromy 21 september 2017
In het begin is het niet helemaal duidelijk wie wat en waar was daarna ging het iets beter het verhaal gaat over de vriendschap van twee vriendinnen waarvan Iris Kouwenaar ooit schrijfster van boeken erg ziek is en Kay die alles doet om haar te verzorgen, maar op een dag wordt Iris ontvoerd en Kay gaat haar zoeken ze stapt op de trein en verlaat de trein weer in Amsterdam Centraal voor een lange tocht langs de grachten het ver haal neemt een aparte wending als het blijkt dat Iris daar op een kamer woont tot zover is het aardig om te lezen maar daarna is het niet echt interessant meer het verhaal zeurt een beetje door en is af en toe verwarrend en de vriendschap is wel heel erg vreemd,ik zou dit boek niet graag kopen dus voor mij niet meer dan twee sterren

Meer recensies van jokeromy