Ik wil geen hond zijn

Ik wil geen hond zijn

Gelezen 82 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 71 Favoriet 3 Recensies 5
Literatuur & Romans Artikelen 4 Newsroom 1 Spots 1   Topics 0

Liefdesverdriet is allesomvattend, het dendert onaangekondigd ons leven binnen en laat ons koud en alleen achter. Maar wat als er een uitweg is voor liefdesverdriet? Als we ons niet meer maandenlang hoeven wentelen in onze eigen pijn? Als we het verlangen naar de ander niet meer hoeven te voelen? Als we ’s nachts niet meer wakker liggen van het knagende gemis, als we geen pijnsteken voelen bij het zien van een verliefd stel? Wat dan? Ik wil geen hond zijn is een gedurfde novelle over een vrouw die besluit dat ze wil veranderen in een hond om zo herenigd te worden met haar ex-geliefde. Ze zal ongelimiteerd van hem kunnen houden, janken als hij de kamer verlaat, zich tegen hem aan vlijen op de bank en grommen naar elke indringer.

De Bezige Bij
12 november 2019
12 november 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Reacties op: Ik wil geen hond zijn