Begint gelijk met een prachtige citaat : Be the change that you wish to see in the world

Jolanda 11 juni 2020
Het eerste wat je leest is een prachtige citaat van Mahatma Gandhi ,be the change you wish to see in the world.

Het verhaal van Joe lijkt op het verhaal van Jezus Christus in de Bijbel maar dan in de tegenwoordige tijd.

Het is een dik boek maar leest snel weg .Vooral de eerste paar hoofdstukken met Sophie gingen snel omdat het begon als een roman.

Joe en andere religieuze wereldleiders op één eiland .

Joe die tijdens zijn interview op het podium een visie deelt en een belangrijke boodschap voor het redden van de aarde. Samen met wereldleiders.

De schrijvers gebruiken niet al te moeilijke taal het verhaal kan wel wat meer diepgang gebruiken soms is het erg oppervlakkig de boodschap was soms ook niet helemaal helder.

In de bijbel heeft men het over de tien geboden en in Zeg maar Joe spreken ze over 12 richtlijnen waardoor de aarde gered zou kunnen worden.

Dit boek deed mij denken aan de tijden dat ik zelf elke zondag naar de kerk moest (met tegenzin)
Het maakte mij af en toe een beetje bang.

Meer recensies van Jolanda