Precies wat je hoopt, maar dan nog beter!

Tante_ien 09 januari 2021
“Verleiding” is deel 1 uit de Royals reeks van Erin Watt. Ik keek enorm uit om te beginnen met lezen. Toen ik vorige week thuis kwam van een weekendje weg met een vriendin, had mijn man voor ons 10 jarig jubileum mij de hele reeks cadeau gedaan. Die dag ben ik dan ook meteen begonnen. In 3 leesmomenten las ik het boek uit en al mijn verwachtingen zijn overtroffen. Het boek verliep precies zoals ik had gehoopt en beter! De scenes worden zo vol gevoel geschreven, dat bij het lezen van een emotie, deze emotie door mijn lijf gierde. Als er woede was, was ik boos. Als er een grap werd gemaakt, moest ik lachen en als er een intiem detail werd prijs gegeven, bloosde ik. Dit boek leest zo makkelijk weg. Het heerlijke is dat de hoofdstukken relatief kort zijn. Het is dus een boek waarvan je voor het slapen gaan nog even snel een hoofdstuk leest. Al zou ik niet met die instelling beginnen, want begin je, dan wil je doorlezen. Dit boek krijgt van mij dan ook de volle 5 sterren: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Tante_ien