Het leven van een loser

Jorrit op 't Roodt 06 november 2019
Ik heb Het leven van een loser gekozen omdat ik er zeer veel positieve reacties over had gehoord en het leek me wel een zeer leuk en makkelijk boek om te lezen. Het verhaal leest zich zeer vlot omdat er ook veel cartoons instaan om de grappen nog wat leuker te maken.

Dit boek heeft mee ook meer laten lezen dan normaal omdat ik het zo een goed boek vond. Dit was mijn eerste boek dat ik vrijwillig las en ik heb er zeker geen spijt van.

Het leven van een loser is wel een dik boek maar laat je dat niet afschrikken want het is zo gedaan. Het was een zeer fijne leeservaring en heb dit boek dus ook al drie keer gelezen in mijn vrije tijd. Elke keer dat ik het las moest ik weer lachen door de hilarische gebeurtenissen die Bram en zijn vrienden meemaken.

Het boek is ten zeerste aangeraden voor kinderen tussen de 10 tot 15 jaar omdat het ook een beetje gaat over de puberteit en al de dingen daarrond.

Ik ben een zeer grote fan van deze boekenreeks omdat je de boeken vlot kan lezen en er gebeuren altijd andere dingen. Alle boeken in de reeks zijn altijd grappig waardoor je je geen moment verveelt. Elk boek gaat ook over een uniek onderwerp dat altijd wel herkenbaar is op één of ander niveau. In het tweede boek gaat het over broers een zussen en het zesde boek gaat dan weer over school enzovoort.

Ik zou dit boek zeker aanraden omdat het een zeer grappig boek is over en tiener voor tieners.
Het is zeker niet moeilijk om in deze reeks te komen want je hoeft de boeken niet op volgorde te lezen. De grappen zijn ook niet te kinderachtig dus iedereen kan dit lezen. Als je de kans hebt zeker eens lezen!

Meer recensies van Jorrit op 't Roodt