Een meeslepend verhaal

joyce 14 maart 2020
Of ik al gehoord had van een ecologische thriller? Neen. Of ik wist wat ik moest hiervan verwachten? Neen. Maar of ik aangenaam verrast was? Dat zeker. Bij elk hoofdstuk dat ik las, werd ik benieuwder naar het volgende hoofdstuk. Dit boek neemt je mee in een spannend avontuur, waarin ook heel veel belangrijke onderwerpen worden aangesneden. Zo wordt er geschreven over rouw, maar vooral over dierenleed. Dit is de rode draad doorheen dit boek, en ik vond het dan ook zeer interessant om hier meer over te lezen. In het dagelijkse leven, worden zulke onderwerpen meestal aan de kant geschoven en draaien mensen liever hun hoofd hiervoor, maar in dit boek wordt er een duidelijk beeld geschetst van hoe dieren moeten afzien om aan de behoeften van de mens te voldoen. Dit is dus zeker een heel interessant boek als je hier meer over wilt te weten komen.

Ik ben alvast enorm benieuwd naar Janine’s tweede boek: Beproevingen.

Meer recensies van joyce