Duistere grens

juju2830 19 maart 2022
Vijfde boek van Johnny Bollé net uitgelezen. Dit was een zeer spannende thriller die heel makkelijk te lezen is. Ik hou erg veel van deze genre en lees daarom ook enorm graag zijn boeken. De verhaallijn is zeer goed gekozen en is bij elk boek weer heel verschillend. De verschillende tijdlijnen zijn duidelijk en zeker niet moeilijk te volgen.
Wat de hoofdpersonage betreft kan men zich door de leuke beschrijvingen zeer goed inbeelden hoe hij is, hoe zijn wereld eruitziet en wat zijn gevoelens zijn. De psychologische benaderingen van zijn karakter vond ik heel intrigerend.
Het verhaal is zo vlot geschreven dat je moeite hebt om die niet in een ruk uit te lezen. Het zou zonde zijn want je wilt er echt van genieten vanaf de eerste tot de laatste bladzijde.
Als je van spannende boeken houd of van thrillers dat is Duistere grens en de vorige 4 boeken van Johnny Bollé echt een aanrader. Ook al leest je deze genre niet graag moet je het toch eens proberen.
Ik wacht vol verwachtingen op het volgende boek...

Meer recensies van juju2830