Justine-4400 12 december 2005
Dit gaat denk ik een moeilijk verhaal worden, want ik vond het een beetje een verwarrend verhaalWel kon je het boek makkelijk wegleggen om 1 dag later weer verder te lezen, zonder dat het hinderlijk was. Maar ik vond dat je niet echt in het verhaal komt, het schept geen verwachtingen en ook niet dat je zoiets hebt vanÂ… weg allemaal ik wil lezenÂ….

Een klein beetje van het plot, wat ik overigens erg lang vond duren voor er nu eens wat gebeurt. We maken kennis met Alex Delaware, Ik kon hem nog niet, en die heeft als patient Lucy, die last heeft van slaapwandelen en nachtmerries. Ze is jurylid geweest bij een proces, van een zeer idiote verkrachter, en door deze aktie wordt haar eigen nachtmerrie weer wakker geschud.

Ik had mij er heel veel van voorgesteld, ook omdat de resencies goed zijn, maar ik vond het erg tegenvallen. Heel jammer. Daarom ook deze niet echt overzichtelijke weergave van wat ik van het boek vond, zelfs dit is moeilijk.

Meer recensies van Justine-4400