Meeslepende en zeer spannende thriller!

Karen 13 juni 2020
Eenmaal begonnen in dit boek, leg je het niet zomaar meer weg. Annemarie Snels is er in haar debuut in geslaagd, om de lezer vanaf de eerste bladzijdes in hoog tempo het verhaal in te zuigen. En telkens als je denkt het dóór te hebben, krijgt het verhaal onverwacht weer een andere wending. Hierdoor blijft deze thriller erg spannend en verveelt hij geen seconde.
Snels heeft een heldere en vlotte schrijfstijl, hierdoor leest het boek prettig. Het decor, een indrukwekkend Zwitsers berglandschap, wordt door de schrijfster beeldend beschreven. Hierdoor reis je als lezer als het ware een beetje met de hoofdpersonen mee.
Het einde vond ik misschien wel het sterkste gedeelte van deze thriller: verrassend, origineel.
Ik laat me dan ook graag verrassen door haar volgende boek!

Meer recensies van Karen