Prachtig bakboek met verrukkelijke baksels die gegarandeerd een succes zijn!

Kaylee 09 februari 2021
Het Tarte à Moi Bakboek is voor iedereen die het leuk vindt om een taart te bakken. Je hebt geen ingewikkelde ingrediënten nodig en er staat zeker weten een baksel in dat je lekker vindt! Voor iedere gelegenheid en smaak staat er een recept in.
De instructies in Het Tarte à Moi Bakboek zijn heel erg duidelijk. Er staat duidelijk beschreven wat je nodig hebt, onderverdeeld per onderdeel van de taart (bijvoorbeeld deeg, bodem, vulling). Daarnaast staat vermeld hoe lang de bereidingstijd is en voor hoeveel personen de taart is. De bakinstructies zelf zijn duidelijk en compact.

Dit boek heeft een plekje in mijn keuken gekregen en ik weet zeker dat ik er veel taarten uit ga bakken!

Meer recensies van Kaylee