Mooie teksten en een unieke schrijfstijl

kee2 10 juli 2022
Na het lezen van de eerste hoofdstukken was mijn nieuwsgierigheid gewekt… wat een bijzonder unieke schrijfstijl. Ik werd erg benieuwd waar dit boek naar toe zou leiden

Het verhaal wordt verteld door Erik, een journalist bij de krant, die besluit een dag thuis te blijven van zijn werk. Burn out voor een dag noemt hij het.

Gaandeweg het boek lees je waarom hij thuis is gebleven en wat zijn gedachtekronkels zijn. Je leest over zijn huwelijk met Anna, zijn relatie met zijn vader, zijn issues op zijn werk, zijn zondes en zijn gemis.

Halverwege het boek had ik even een moment dat ik het een beetje te veel van hetzelfde vond, maar later kreeg het wat meer diepgang en pakte het boek me weer. Het bevat mooie uitspraken die je anders naar dingen laat kijken.

Een boek waarin veel zware thema’s van het leven worden uitgelicht, maar op een mooie manier beschreven.

Meer recensies van kee2