Ontroerend verhaal

Kitty van Rooij 17 juli 2019
Na de zeven zussen (in afwachting van het volgende deel eigenlijk) dit boek gelezen. Ik houd van de opbouw, het schrijven vanuit 2 perspectieven. Je leert zo steeds meer over de achtergrond van de persoon die in het nu leeft kennen en je bedenkt zelf al scenario's die zouden kunnen. Gaandeweg kom je er dan vanzelf achter hoe het echt zit. De beschrijving van de gevoelens van Julia na het overlijden van haar man en zoontje raakten mij. Herkenbare emoties die op een hele goede manier beschreven worden. Als kleindochter van een orchideeënkweker vond ik het extra speciaal: de namen van de orchideeën roepen bij mij meteen het plaatje van de bloem op. Kan me de geuren in de kas zoals ze beschreven worden zo voor de geest halen. Ook hierom krijgt dit boek van mij 4 sterren!

Meer recensies van Kitty van Rooij