Wonderlijke verhalen

kris-vandevoort 29 januari 2023
Wat een fantastische bundel! Het centrale thema van een bar met duizend deuren, is niet alleen origineel maar maakt dat er een diversiteit aan verhalen is. Ethiek, moraal, absurditeit, humor,..passeren allemaal de revue. Sommige verhalen zinderen na, andere laten je grinniken.
En als inwoner van Belgiƫ kan ik zeker appreciƫren dat onze bekende Belgische bieren erin verwerkt werden! (En ja, ik weet welk bier bedoeld wordt in het verhaal "Hallelujah"!).
Redactioneel gezien kon het beter. Ik kwam meerdere type-, taal- en helaas dt-fouten tegen. Erg jammer in een boek met zulke hoogstaande verhalen.
Vandaar de 4 sterren i.p.v. 5.
Maar laat dat je niet tegen houden om deze bundel te lezen, eventueel onder het genot van een, weliswaar, lekker Belgisch biertje.

Meer recensies van kris-vandevoort