Dat einde!

krisha van der male 01 februari 2024 Auteur
Ik was al een keer eerder begonnen aan Wicca - Boek der schaduwen, maar had toen geen aandacht om me te focussen. Maar wat ben ik ongelofelijk blij dat ik hem nu dan toch heb uitgeluisterd.

Ik heb het luisterboek geluisterd op storytel en voor ik ga vertellen wat ik van het boek vond, even mijn complimenten naar de voorleesster. Heel fijne stem en goede intonatie.

Ik vond het begin misschien iets wat vaag, maar dat veranderde al na de eerste twee hoofdstukken. Het verhaal komt snel op gang en er zit duidelijke ontwikkeling in. Er wordt in een fictieve vorm heel veel informatie over Wicca gegeven, maar ondanks dat sommige woorden soms lastig of onbekend zijn worden deze wel verduidelijkt.
Naast de hoofdlijn over Morgan die graag een Wicca heks wil worden zit er in dit verhaal nog een zijlijn over haar gevoelens voor de jongen Cal en haar beste vriendin Bree.

Al met al, goed geschreven, niet erg lang en geen overbodige lange stukken tekst om maar een dikker boek te schrijven!

Meer recensies van krisha van der male