Goed geschreven maar...

krisha van der male 31 maart 2024 Auteur
Misschien komt het omdat ik de luisterboek versie van dit boek "gelezen" heb, maar iets in mij is een beetje teleurgesteld. Het kan ook zijn, omdat ik Geen kind meer gewoon te goed vond.
Tijdens het luisteren, was het nooit dat ik het niet interessant vond, maar heel vaak vroeg ik me af wat nou de hele clou van het boek was. De vraag waar gaat het verhaal naar toe, en toen die eindelijk kwam was het boek uit. Terwijl iets in mij juist de emoties daarna graag weten had en ook de beweeg redenen van Helena. Waarom deed ze wat ze gedaan heeft? Voor mijn gevoel was het wraak, maar dat wordt niet bevestigt.

Maar goed, ondanks dat het misschien niet mijn favoriete boek zal worden kan ik niet anders dan zeggen dat het wel goed geschreven is. Ook dit keer is het onmogelijk om niet mee te voelen met de hoofdpersonen, al was het soms wel wat langdradig.

Uiteindelijk vond ik hem dus goed geschreven en ik wilde graag het einde weten en ben dan ook blij dat ik hem heb uitgeluisterd.

Meer recensies van krisha van der male