Verleid

Lacuna1985 12 december 2019
Rylee valt meteen letterlijk voor de voeten van Colton tijdens een benefietavond, en daarmee is ook meteen de toon gezet voor dit eerste deel uit de Driven serie. Het lijkt een standaard verhaal te worden maar niks is minder waar.

Rylee leer je kennen als een sterke vrouw die de mooie en charmante Colton meteen van zich af duwt. Hoe verder je leest hoe meer je te weten komt over de onzekerheden en angsten waar Rylee mee door het leven gaat. Door een zwaar ongeluk heeft zij een trauma opgelopen waar Rylee nog steeds niet mee kan omgaan. Naar mate het verhaal vordert wordt dat trauma steeds duidelijker. Rylee werkt met thuisloze kinderen en ik vind dat dit goed in het verhaal is verwerkt waardoor het meer diepgang krijgt.

Colton is een typische man die je niet leuk vind maar toch wel meer over hem wilt weten. Zijn verhaal is nog erg mysterieus en wordt in dit eerste deel ook nog niet veel duidelijker. Dat hij nu een beroemde autocoureur is met geen gebrek aan aandacht is vrij snel duidelijk. Maar wat is het verhaal achter hem. Hij is lief voor Rylee en de kinderen van “Het huis” maar even later kun je hem ook wel wurgen om de acties die hij doet.

Toen ik de laatste bladzijde had gelezen en het boek dicht klapte moest ik het einde toch even laten bezinken. Je wilt meteen door gaan met het volgende deel. Helaas zal ik toch nog even moeten wachten. De schrijfstijl vind ik erg fijn, waardoor het verhaal makkelijk en snel weg leest.

Meer recensies van Lacuna1985