Bizar

lara1675 30 november 2020
Wat een schokkend verhaal, wat kunnen mensen toch ongelooflijk wreed zijn..en dan ook nog je eigen moeder en grootouders..Bizar verhaal om te lezen en veel respect voor de schrijfster dat ze haar verhaal durft te vertellen. Geef haar toch maar 2 sterren..Vooral taalgebruik vond ik soms storend, ze gebruikt veel spreektaal en daarnaast vond ik de " verhaallijnen" soms wat van de hak op de tak gaan. Ik vond het ook jammer dat de mensen om haar heen onvoldoende worden uitgediept.. Zo noemt ze haar beste vriendin wel, maar heel duidelijk wordt hun relatie niet en dan " opeens" is ze aan de drugs en gaat ze dood en benoemt ze dat als zwartste dag in haar leven. Ook wordt Tony in de laatste hoofdstukken geïntroduceerd, maar wie is dat? Er worden gebeurtenissen gemeld die erg op zichzelf staan en onduidelijk is waarom ze juist die vermeld. Ondanks het schokkende verhaal dus toch maar 2 sterren.

Meer recensies van lara1675