Niet kopen, niet lezen en vooral niet cadeau geven als de vriendschap je lief is

LauraLeest. 23 mei 2015
Het boek lijkt puur en alleen een melkkoe te zijn. ‘De film was een succes, dus als we nu gauw nog een boek uitbrengen, verdienen we nog meer!’, moeten de makers gedacht hebben. Het lijk alsof er totaal geen aandacht aan is besteed. De verhalen zijn zelfs voor dit genre enorm oppervlakkig en onlogisch en het is gruwelijk slecht geschreven. Daarnaast heb ik het boek ook nog eens in vertaling gelezen, waardoor ik elke zin minstens drie keer werd getrakteerd op een anglicisme. Het dieptepunt van het boek was een zin waarin ‘ik wordt’ stond, waardoor ik me nog meer af ging vragen of iemand überhaupt de moeite heeft genomen het boek nog eens door te lezen voor het werd gedrukt.

Meer recensies van LauraLeest.