Italiaanse glamour in de jaren '20

laurevh89 16 juli 2022
In hotel Portofino ontvangt Bella rijke Britse gasten voor een heerlijke Italiaanse zomer. Al snel blijkt dat bepaalde gasten heel veeleisend zijn en er toch wat corruptie speelt in Italië. Bella heeft het dan ook soms moeilijk om alles onder controle te houden en op medewerking van haar man kan ze al zeker niet rekenen.
In het begin is het wat wennen aan het grote aantal personages en het duurde toch wel even vooraleer ik de personages uit elkaar kon houden.
Naarmate het verhaal vordert, leer je wel de verschillende personages beter kennen en het verhaal leest ook vlot weg.
De cover van het boek is alvast prachtig en laat je meteen wegdromen van een heerlijke Italiaanse zomer!

Meer recensies van laurevh89