Feelgood in Frankrijk

laurevh89 27 december 2019
De cover van het boek sprak me meteen aan, deze toont duidelijk aan dat het een romantisch verhaal wordt!
Na een moeilijke periode besluit Lucie om halsoverkop naar Frankrijk te vertrekken en de camping te bezoeken, waar ze vroeger vaak naartoe ging en heel gelukkig was. De eigenaar van de camping, David, is verbaasd om haar terug te zien en is dan ook niet meteen enthousiast als Lucie, net zoals vroeger, wil meehelpen op de camping. Langzaam maar zeker kom je meer te weten over het verleden van Lucie en David.

De schrijfstijl van Marina Folkers is heel vlot en het verhaal leest lekker weg. Dankzij haar mooie beschrijvingen waan je je meteen ook in vakantiesfeer op een camping in Frankrijk. Een aanrader!

Meer recensies van laurevh89