Thriller uit duizenden!

Leentje 02 februari 2019
Wat een geweldig boek is dit. Ik vind dit de beste thriller die ik in tijden heb gelezen. Vanaf het begin op het puntje van je stoel en ik vind de wendingen die in het verhaal zitten en de ontknoping erg goed! Ikzelf heb het boek gelezen als een film. De personages zijn uitgebreid beschreven maar het is nooit langdradig. Het boek bestaat uit korte hoofdstukken wat ik erg prettig vind lezen. In het kort gaat het boek over een seriemoordenaar die op het plaats delict telkens een kastanjepoppetje achterlaat. De vraag is natuurlijk wie zit hierachter. Ik vind dat de schrijver de moorden zo spannend heeft omschreven maar niet gruwelijk a la horror. Het is gewoon ontzettend spannend. Als je een thriller wil lezen die leest als een trein, ga voor deze want dit boek mag je niet missen! Ik hoop zo dat de schrijver bezig is met een tweede boek en dat het een vervolg is op deze, kan haast niet wachten!

Meer recensies van Leentje