Spannings loos

leon 30 december 2019
Volgens mij heb ik alle boeken van Grisham gelezen, de laatste 5 zijn veel minder en spannend dan de eerste boeken van Grisham.
Hij heeft al een aantal keer het Amerikaanse rechtssysteem aan de kaak gesteld, maar er veranderd niets het is toch vreemd dat er in heel Amerika niemand is die iets gaat veranderen.
In het boek de onschuldigen wordt geprobeerd gevangen die onschuldig veroordeeld zijn vrij te krijgen..
In Seabrook wordt meer dan 20 jaar geleden een advocaat vermoord, deze moord krijgt Quincy Miller in zijn schoenen geschoven.
Advocaat en priester Cullen Post van Guardian Ministeries duikt het avontuur in samen met zijn eerste vrij gekregen onschuldige die vooronderzoek pleegt.
Het verhaal gaat het halve land door, zelfs de grens over. In Belize wordt het even spannend waarna de spanning weer verdwijnt..
Het eind van het verhaal is gebaseerd op een waargebeurde gebeurtenis.

Meer recensies van leon