Anna O

Lesya88 20 maart 2024
Eerst moet ik zeggen dat ik behoor tot I I LOVE IT team. Ik heb gelezen dat mensen of vinden dit boek niks of vinden het gewoon geweldig. Persoonlijk vond ik Anna O heel goed geschreven psychologische thriller.
Toen ik dit boek sloot dacht ik: ook als jij denkt dat jij alles weet heb jij het toch mis.
Interessant geschreven en met genoeg spanning, ik konde dit boek maar niet weg leggen. Er komen ook veel thema's naar voren: slaapstoornissen, relatie tussen kind en ouders, macht. Ik vond voraal interessant over slaapwandelen te lezen en welke invloed kan het hebben op mensen.
De hoofdstukken zijn makkelijk te lezen, ik vond leuk dat boek is geschreven van perspectief van verschillende personages.
De personages in dit boek zijn goed omschreven en mijn favorite is natuurlijk Ben. Anna O blijft zelf een mysterie tot aan het einde. Is ze schuldig of onschuldig? Ik twijfelde zeker tot einde.
Spannende verhaal met goede twist, dus ik zal dit boek zeker aanraden en veel complimenten aan debut roman van @matthewblakewriter

Meer recensies van Lesya88