De echoman recensie

Lesya88 29 maart 2024
Ik vond dit boek heel interessant en spannend. Het verhaal grijpt je vanaf begin af aan omdat de moordenaar kopieert beruchte seriemoordenaars tot de laatste details. Echt originele idee en was spannend om over te lezen.
De personages zijn ook niet ordinair: Griffin die is niet een standaard reserche met zijn ruige kanten en Jessica die is niet gewoone slachtoffer maar de vrouw die vecht voor de waarheid. Clara is ook goed in haar werk en ik vond haar ook liefdevol en tegelijkertijd heel sterk.
Ik had mijn verdachtenlijst vanaf de helft van het boek, maar het einde was niet te geloven. Jij wordt van een verdachte naar de ander genomen en op het laatst sluit jij een boek verrast en met ongeloof.
Sam Holland geeft goede schrijfstijl, boek is makkelijk te lezen, hoofdstukken niet te groot en verhaal maakt je nieuwsgierig.
Ik vond echt een goede thriller, maar 4 sterren voor een open einde. Ik hou van boeken met een afsluiting, een echt einde, cliffhangers op de laatste pagina zijn niet mijn ding. Maar apart van dat is dit een echte aanrader voor thriller liefhebbers.

Meer recensies van Lesya88