een fijn ontspannend verhaal

Liesjans83 08 mei 2024
Het boek verteld de geschiedenis van het landhuis dat door overlijden in het bezit komt van Suzanne.
Suzanne’s grote droom is om ooit een eigen hotel te leiden, hiervoor doet ze al enkele jaren ervaring op in een hotel in Amsterdam.
Als de erfenis bekent wordt gemaakt en blijkt dat Suzanne het landgoed erft met als doel hier ene hotel van te maken, slaat de twijfel toe. Moet ze deze kans grijpen of toch wachten op de grote kans in het hotel waar ze werkt?

Als blijkt dat de kans om door te groeien in het hotel in het water valt, neemt ze de uitdaging aan om het landgoed in ere te herstellen en er een bloeiend hotel van te maken.
Bij deze uitdaging hoort ook het samenwerken met een oude bekend van vroeger. Dit haalt allerlei nare, leuke en gezellige herinneringen naar boven zoals het feit dat ze verschillend van levenstandaard waarin ze zijn opgegroeid. Gaandeweg het boek lijkt dit verschil te vervagen maar dan blijkt Suzanne onverwachts zwanger van een one night stand en zal ze moeten vechten en voor het landgoed EN voor de man die haar hart gestolen heeft.
Het landgoed wordt in al zijn glorie herstelt en gaande weg lijkt haar droom werkelijkheid te worden, maar is die droom het wel waard om alles op te geven?

Ik zou zeggen lees dit boek en je komt er vanzelf achter.

Ik heb het boek met heel veel plezier gelezen, het is geschreven in een vlotte, duidelijk taal. Het leest goed en is een aangename tijdsverdrijf.

Meer recensies van Liesjans83