Buitengewoon gewoon !

Lieve Baken 01 maart 2024 Auteur
Het hele verhaal is zo origineel en mooi opgebouwd dat ik het boek niet meer kon wegleggen.Tja als je geen inspiratie meer hebt , je woorden op zijn en je bent schrijver....wat dan? De schrijver besluit de eerste mens die hij tegenkomt die moet het onderwerp van zijn nieuwe boek worden.
Het wordt Madeleine een bejaarde vrouw. Alles eenvoud en gewoon maar één keer aan t praten ontdek je bij elke gewone mens een bijzonder buitengewoon verhaal .
Uiteindelijk komt hij in een hele familie terecht met de dagdagelijkse sleur en problemen en pubers die zeker niet willen meewerken.
Heel het boek door weet de schrijver te boeien en daar hoeven geen spectaculaire dingen voor te gebeuren. Eenvoud , herkenning en menselijke gevoelens staan voorop . Juist dat maakt hem een top schrijver!

Meer recensies van Lieve Baken