Heeft de speelgoedman met onze voeten gespeeld?

Een beetje wel en een beetje weer niet. De 'dagboek'fragmenten van Fee en Inigo, de hoofdpersonages zorgen ervoor dat dit boek vlot leest, je wordt meegezogen in de intriges van beide personages, hun vragen, hun onzekerheden, hun belevenissen. De tijdsprongen zorgen er ook voor dat het mysterie groter wordt of soms meer uitleg geeft omtrent de Dubbelman-saga. De realistische setting zorgt voor spannende momenten en naarmate het boek vordert passeren verschillende mogelijkheden de revue, toch zorgt de ontknoping nog voor vuurwerk en blijven er aan het eind nog een aantal vragen onbeantwoord of hebben een open einde, waardoor je als lezer toch weer wat verder gaat nadenken. Dit boek laat je niet met rust, je wil het in een ruk uitlezen en het blijft ook nadien nog nazinderen. Voor mij een aangename kennismaking met een auteur die ik nog niet kende, vandaar 4 sterren voor mij

Meer recensies van Lieve Van Eeckhout