De speelgoedman

Rank 1717 Gelezen 120 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 243 Favoriet 4 Recensies 28
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0   Leesclub

Fee Kastelijn vindt Dubbelman aardig, sinds hij haar als enige van haar collega's voor haar opkwam toen pikante foto's op Facebook verschenen. Maar terwijl ze toenadering zoekt, lijkt hij te veranderen. Heeft hij een jeugdtrauma, maar waardoor dan?

Inigo's nachtmerries beginnen wanneer hij op een dag voor een huis staat, dat hij meent te herkennen. Hij imoet in de war zijn, want hij heeft nooit in Amsterdam gewoond. Hij begint te slaapwandelen en doet dingen die hij naderhand vergeten is. Er ontstaan problemen op het werk. Dan gebeuren er dingen die zijn geloof in zichzelf aan het wankelen brengen.

Wie is Inigo Dubbelman eigenlijk? De vraag gooit hun levens overhoop. Het antwoord is dodelijk.

Literaire thriller
Thriller
De Crime Compagnie
06 mei 2020
06 mei 2020

Katy Hebban Recensent

Wie is Inigo Dubbelman?

door: Katy

Wanneer er een aantal pikante foto’s van Fee op internet terechtkomen, is haar collega Inigo Dubbelman de enige die voor haar opkomt. Fee zoekt toenadering tot hem, maar dat loopt niet van een leien dakje. Inigo heeft immers last van een onverwerkt jeugdtrauma en lijkt soms hele stukken van z’n dag...

Reacties op: De speelgoedman