Een vreselijk spannend boek

Linda 05 augustus 2019
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Het proloog in Break a Leg is, net zoals in Truth or Dance, ontzettend spannend. Chinouk is hier echt een kei in, en laat je, verdorie, alweer achter met een gevoel van: ja dag!! Ik wil meer weten!!
En dan komt het allerergste pas! Het Is Pas Het Begin Van Het Boek, en daarnaast moeten we, helaas, wachten op de ontknoping in deel 3: Dance or Die.

Het verhaal gaat praktisch verder waar het geëindigd is. In de zomer zijn India, Nikki, Lisa en Zoë samen in een huis getrokken. Ze hebben niets meer van Truth or Dance gehoord.

Nieuw jaar, nieuwe kansen, India. Vergeet Truth or trance. De eerste schooldag is begonnen en we hebben nog steeds geen bericht ontvangen. Misschien is het wel echt afgelopen.

Maar ja dat is hopen tegen beter weten in, natuurlijk is het niet afgelopen. Er valt serieus een dode!! En bij één zal het waarschijnlijk niet blijven!
(zoals Chinouk zei tijdens een signeersessie: vanaf deel twee mag ik moorden)

Inmiddels ben ik natuurlijk druk bezig met de complottheorie en maak zelfs tijdens het lezen aantekeningen in mijn telefoon. Dat zegt volgens mij voldoende over de serie en dit boek! Gewoon vreselijk spannend!! Nu nog wachten op Dance or die welke 21-121-10-2019 verschijn

Meer recensies van Linda