Wat een volwaardig einde!

Linda 30 april 2019
Mijn volledige recensie is terug te vinden op:

Eindelijk! Eindelijk het zevende en laatste deel! Koninkrijk van As.
Deel 5, Rijk van Stormen, eindigt met een giga cliffhanger. Deel zes, Toren van de Dageraad ging niet over Aelin, ondanks het einde van deel 5.
En dan nu …. eindelijk ……het laatste en zevende deel:

KONINKRIJK VAN AS
Wat een boek! Van lachen naar huilen, van niet verder willen lezen omdat je bang bent dat het niet goed gaat eindigen, naar niet verder willen lezen omdat het bijna afgelopen is. Serieus: tissues op tafel!

ENIGE LEESIMPRESSIES
Fire Breathing Bitch Queen, Holy shit, Holy shit!!!!!! Plottwist Plottwist, Yayyyyyyy, Néééééééééé. Whyyyyyy, OMG Sarah J Maas I hate you, I love you Sarah J Maas. This is the end! I need more, Another plottwist! Bookhangover, Worst Bookhangover Ever!

Gaaf vind ik de verwijzing naar Feyre en Rhysand uit A Court of Thorns and Roses

CONCLUSIE
Wat een boek! Wat een serie! En wat een volwaardig einde! Oef.
Ook in dit boek toont Sara J Maas wat een perfecte schrijfster ze is. Alles komt samen en alles komt op zijn pootjes terecht.
Ik ben totaal omvergeblazen. Het boek heeft aan al mijn verwachtingen en meer voldaan.

Meer recensies van Linda