de glazen troon deel 1

Lisan 04 februari 2020
Voor mij mijn eerste fantasie boek. Na het lezen van de recensies was ik heel erg nieuwsgierig. Ik vond het aan het begin lastig om in het boek te komen. Doordat het een fantasie boek is, miste ik een stukje herkenning en begon ik te twijfelen of het boek wel wat voor mij was.
Na een paar hoofdstukken werd steeds meer mijn nieuwsgierigheid getrokken.

Celaena is nog maar een meisje wanneer ze wordt gevangen genomen en moet werken in de zoutmijnen van Endovier. Door de mogelijkheid van prins Dorian kan ze door middel van een toernooi haar ‘vrijheid’ winnen. Naar mate het toernooi vordert wordt het steeds spannender.

Ik vind het boek spannend ongeschreven en gebeuren onverwachte dingen. Tevens is alles heel gedetailleerd ongeschreven. Hierdoor kon ik me alles goed voorstellen. Voor mijn eerste fantasy boek was ik aangenaam verrast en nieuwsgierig naar het volgende deel.

Meer recensies van Lisan