Prachtig!

Lisette1982 18 maart 2023
Rachel woont in een vuurtoren waar een boekwinkeltje in gevestigd is. Sinds Rachel daar is komen wonen heeft ze geweldige vrienden om zich heen verzameld, die allemaal verbonden zijn aan de vuurtoren. Wanneer de eigenaar komt te overlijden met een bijzondere mededeling op zijn sterfbed, gaat Rachel op onderzoek uit met behulp van Toby. Toby logeert tijdelijk in een woning dichtbij de vuurtoren om zijn verhaal in een boek te leggen. De hele groep vrienden hebben allemaal zo hun verleden wat in de loop van het boek naar voren komt. Een prachtig verhaal over hoe het leven de mens maakt tot wat ze zijn geworden met een prachtig verhaal over het ontstaan van de vuurtoren.
Totaal niet mijn genre maar ben blij verrast

Meer recensies van Lisette1982