een echte aanrader!

livinginbooksbe 19 maart 2020
Dit is het eerste boek uit De Elfhame-serie.
Ik kon dit boek niet wegleggen, hij was zo goed en als ik toch moest stoppen met lezen, omdat ik naar mijn werk moest dan kon ik alleen maar aan het boek denken over hoe het verder zou lopen.
Er zat bijna geen romance in het verhaal, ik had daar meer van verwacht maar ik vond het niet eens erg, het verhaal zelf was zo goed. Ik denk wel dat er in het volgende deel van de serie meer romance aanwezig zal zijn.
Jude is een badass hoofdpersonage, je ziet hoe ze groeit in het boek van een meisje dat gepest word, omdat ze mens is naar iemand die zich niet meer laat doen.
Mijn gevoelens voor sommige personages hingen op en neer, sommige personages kon ik niet uitstaan in het begin van het verhaal en later kwamen ze één van mijn favoriete en anderen die ik leuk vond dat ik dan begon te haten.
Ik kan niet wachten tot het volgende deel vertaald word! Dit boek heeft zo met mijn gevoelens gespeeld dat ik nu al het tweede deel in mijn handen wil hebben en dat ik eraan kan beginnen.

⭐⭐⭐⭐,5

Meer recensies van livinginbooksbe