Spannend?...niet echt

lydia frooninckx 02 augustus 2020
Mocht 'Gestolen toekomst' van Anna Lascaris lezen.

Mijn recensie:

Bertha woont met haar ouders in een oude boerderij. De buurboerderijen staan leeg. De meest naaste boerderij wordt door hen, op vraag van de dochter van de oude boer, wat netjes gehouden. Door de kleinzoon wordt hier geld verstop, 30 miljoen euro. Bertha ontfermt zich graag over dit geld, verandert zich van kreupel meisje tot mooie zwaan, moet onder duiken, moorden en vluchten om uiteindelijk onder valse naam verder te leven.
Alle veranderingen in het leven van Bertha, later Melanie, worden uitvoerig beschreven. Er komen leuke stukken in, spanning verzekerd denk je dan... Bertha/Melanie vertelt hoe haar leven veranderd, wat ze denkt , wat ze bedenkt en hoe ze het uitvoerd.
Conclusie van het verhaal: gestolen goed of geld, brengt geen geluk.

Het verhaal leest heel makkelijk(ik deed er nog geen dag over), is heel vlot geschreven maar er zitten teveel typfouten in. Door wat je op de achterflap leest, hoop je op spanning en intriges alom. Je blijft op je honger zitten....jammer.

Geef dit boek 3*.

Meer recensies van lydia frooninckx