Recht in het hart

Maaikedewilde 11 oktober 2019 Auteur
Met Hartmama heeft Susan mij enorm ontroerd door haar verhaal te delen. Dit boek zal veel herkenbaar bieden aan mensen die ook op jonge leeftjd een ouder hebben verloren. Voor mij geldt dit niet, toch kon ik meevoelen doordat Susan zo open is over haar gevoelswereld en beleving in de verschillende fasen van haar leven.

Vanuit mijn vak als coach waardeer ik ook zeker de familieopstellingen die zij achterin het boek heeft opgenomen, hierdoor werden de dynamieken die gepaard kunnen gaan met jong ouderverlies prachtig inzichtelijk en toepasbaar.

Dit boek zal voor mensen die op jonge leeftijd een ouder hebben verloren, herkenning en troost bieden. Ook aanknopingspunten in hun verwerking, aangezien deze per levensfase een andere gedaante kan aannemen. Mocht je niet onder die doelgroep vallen, dan creƫert Hartmama zoveel begrip en empathie dat ik het van harte aanbeveel.

Meer recensies van Maaikedewilde