Een Joy om te lezen

Mandy Tulp 30 oktober 2022
Susan en Frank leven een leuk leven. Samen zijn ze op vakantie om er even helemaal tussenuit te zijn.
Ze maken onverwachts een spirituele reis, die erg diep naar binnen gaat. Ze maken het alletwee op een andere manier mee, maar ze zijn er van overtuigd dat ze een tweelingzielenreis hebben meegemaakt.
Ontdooit Frank een beetje en gaat hij hiermee verder of blijft hij alles zwart/wit zien? Blijft Susan zweverig of komt ze toch met beide benen op de grond?
In ieder geval maakt Joy veel tongen los en blijkt er meer in haar te zitten, dan ze dachten.
Jules heeft het mooi in een 'ik' vorm gegoten, waardoor je echt door de ogen kijkt van Frank. Het open eind vind ik helaas wat minder of zal hier toch een vervolg op komen?

Meer recensies van Mandy Tulp