Joy

Rank 439 Gelezen 70 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 34 Favoriet 5 Recensies 51
Frank en Susan zijn begin dertig. Hun relatie is een botsing tussen hoofd en hart. Tijdens een roadtrip door Noord-Italië maken zij een tussenstop bij een vervallen villa. Frank wil daar fotograferen. Zij zijn niet de enigen die de spookvilla vereren met een bezoek. Een ontmoeting die hun botsing nog meer blootlegt, de dood dichterbij brengt. Jaren later vertrekt Susan alleen naar Italië. Hoe goed kent Frank zijn vrouw eigenlijk? Hij reist haar achterna en wordt opnieuw gedwongen zijn logica en ironie los te laten. Hoe sterk kan liefde zijn? Is de dood wel zo absoluut als we denken?

Joy onderzoekt spiritualiteit in liefdesrelaties, schoonheid, intimiteit en grote levensvragen. Een verhaal ook over de onmetelijke liefde voor een vrouw en een kind.

"Jules neemt je mee in een liefdesavontuur die hemel en aarde in beweging brengt."– José Schaeffer, trainer, coach, spreker en eigenaar NLP opleidingsinstituut

"Vanaf het eerste moment werd ik gegrepen door Jules' beeldende schrijfstijl en kon ik het niet meer wegleggen!"– Willem Philipsen, ex-topmuzikant, producer en auteur van 'Met de stroom mee.'

Romantiek
Ambilicious LLP