Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Joy

Frank en Susan zijn begin dertig. Hun relatie is een botsing tussen hoofd en hart. Tijdens een roadtrip door Noord-Italië maken zij een tussenstop bij een vervallen villa. Frank wil daar fotograferen. Zij zijn niet de enigen die de spookvilla vereren met een bezoek. Een ontmoeting die hun botsing nog meer blootlegt, de dood dichterbij brengt. Jaren later vertrekt Susan alleen naar Italië. Hoe goed kent Frank zijn vrouw eigenlijk? Hij reist haar achterna en wordt opnieuw gedwongen zijn logica en ironie los te laten. Hoe sterk kan liefde zijn? Is de dood wel zo absoluut als we denken?

Joy onderzoekt spiritualiteit in liefdesrelaties, schoonheid, intimiteit en grote levensvragen. Een verhaal ook over de onmetelijke liefde voor een vrouw en een kind.
Toon details

Is Joy het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Joy

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.