oorlogsthriller?

Marcel62 12 januari 2021
Het boek is heel verhalend geschreven waarbij het redelijk lang duurt voordat de verhaallijnen bij elkaar komen. het zit vol met feiten en feitjes waarbij het lastig is om onderscheid te maken tussen feit en fictie. het leest heel prettig weg maar of het de kwalificatie thriller verdient weet ik niet; ik zou het meer een oorlogsverhaal willen noemen want voor een thriller miste het toch de nodige spanning vind ik. Het einde is er ineens, net of dat het aantal bladzijden niet overschreden mocht worden. het feit dat het een soort van open einde blijft snap ik ook wel weer, al had de schrijver hier een mooie twist aan kunnen geven. Al met al een leuk boek maar niet meer dan dat.

Meer recensies van Marcel62