Wauw!

Marcella_leest 08 maart 2024
Wauw! Wat een boek. Ik ben er doorheen gevlogen. En vind het jammer dat hij alweer uit is.

Ik vind het verhaal erg goed. Een wereld, verwoest door een zonnevlam. Waar je nu nog enkel in de nacht kan leven, omdat je levend verbrand in de zon. En dan ook nog een hoofdpersoon die hier een dag van wil ontsnappen. Ja, dat is mijn soort verhaal!

De schrijfstijl is vloeiend en vlot, wat (naast dat ik het verhaal gewoon goed vond) maakte dat ik maar door bleef lezen. Ook zijn er genoeg details om een beeld van de wereld te vormen, maar wordt het nergens langdradig.

Een minpuntje vind ik dat je nergens op de cover ziet staan dat dit om een duologie gaat, had ik mezelf misschien vantevoren in kunnen verdiepen door te zoeken online, maar ik zag dit boek liggen bij de bibliotheek en het sprak me zo aan dat ik hem direct leende. Denk je een standalone te lezen dan kom je van een koude kermis thuis, want het eindigt met een mega cliffhanger! Dit vind ik geen probleem, maar het was fijn geweest als het toch ergens op de cover stond (dan had ik direct het tweede boek gereserveerd, haha)

Meer recensies van Marcella_leest