Niet het niveau van eerste deel

Marcella_leest 08 juni 2021
Hmmm, ik weet niet zo goed wat het is. Ik vond het deel 'Alice' echt geweldig. Het was een heerlijk duister boek met een goed verhaal. Het deel wat daarop volgde had minder duisternis, en vond ik wat vlak. En helaas vond ik dat ook van 'Looking Glass'. Er zitten 4 korte verhalen in dit boek. Maar geen 1 verhaal komt qua niveau op 'Alice'. Allen leuk en interessant om te lezen. Maar daar blijft het bij. Het kan zijn dat ik het tegen vind vallen omdat ik het eerste deel echt geweldig vond (juist vanwege dat duistere, dat gruwelijke: dingen waar eigenlijk niet over geschreven mag/kan worden) en dat daarom mijn verwachtingen te hoog (of anders) waren.
Christina Henry heeft overigens wel een erg fijn schrijfstijl. Vlot, magisch, beschrijvend: wat zij schrijft kan ik in beelden voor me zien.

Meer recensies van Marcella_leest