De doodskuur

Marco Habers 13 mei 2015
Ja wat moet ik hier nu eens over vertellen, lang getwijfeld of ik wel of geen recensie zou schrijven maar volgens mij hoeft een recensie niet altijd positief te zijn dus bij deze,
Na het eerste deel die overigens erg goed is wordt je toch nieuwsgierig hoe het allemaal af gaat lopen met Thomas en zijn vrienden en daardoor wordt je door het tweede deel die al iets minder is heen gesleurd.
Maar aangezien ik mijn nieuwsgierigheid niet onder controle kon houden ben ik toch maar aan dit derde deel begonnen en dit is dan ook wat mij er doorheen heeft gesleurd, want eerlijk gezecht heb ik mij niet echt kunnen vermaken en ben aan het eind ook niet tevreden over het verloop van het verhaal. Het is moeilijk om te zeggen waar het hem in zit maar ik mis iets en het eind laat voor mijn gevoel nog veel open.
Mijns aanziens geen aanrader, voor potentiele lezers zou ik zeggen, lees deel 1 en neem daarna afscheid.

Meer recensies van Marco Habers