Recensie Narcistisch misbruik in de liefde

Margavdb 23 mei 2021
Zelfhulpboek voor informatie om in je eigen leven toe te passen, vlot geschreven en door de 3 delen en vragenlijst ideaal voor meer inzicht in jouw leven.

Het boek leest makkelijk en is vlot
geschreven. Het is overzichtelijk door 3 gedeeltes en geeft goede tips om in het dagelijkse leven te ontplooien. Deze tips gelden niet alleen voor narcisme in de liefde, maar ook in werkrelaties en voor mensen die hun bedrijf kwijtraken en weer in hun kracht willen komen. De vragenlijst is top en geeft antwoorden op de grote vraag heb ik te maken met Narcisme in de Liefde?

Ik kon door het lezen van het boek de situaties in mijn leven van afgelopen 10 jaar overzien, en ben blij dat ik op mijn manier in mijn kracht ben kunnen blijven staan en nieuwe wegen van duurzaamheid en kleur heb ontdekt. Iedereen heeft de keus: kies je voor liefde en vertrouwen of angst en wantrouwen? Jezelf blijven in moeilijke tijden gaat beter als je gegrond blijft en negatieve energie in de liefde loslaat. Daar gaat eigenlijk elk zelfhulpboek of therapeutische sessie over.
De tips zijn herkenbaar, mediteren wordt genoemd, maar spiritualiteit niet. Daar is ook nog veel in te ontdekken, dat gecombineerd met je dagelijkse leven waar jij positieve energie uithaalt dan vind je je eigen balans op jouw manier. Door het boek te lezen werk je aan je ontwikkeling en iedereen combineert de handvaten op zijn eigen leven en op zijn eigen manier. Dat wordt ook meerdere malen aangegeven in het boek.
Het boek is ook vooral ideaal voor coaches om narcistisch misbruik in de Liefde te herkennen.

Meer recensies van Margavdb