De verborgen Impact 8e druk 2019

Margavdb 21 juni 2020
Wat een (h)eerlijk, positief, helder verwoord en makkelijk leesbaar mooi boek. Helemaal wie nu met vragen zit hoe nu verder in deze hectische tijden met Corona als kantelpunt. Goede uitleg met voors en tegens om je eigen weg te vinden in je keuzes op het gebied van eten & drinken, je spullen, je huis en vervoer. Om zelf betere keuzes te maken in jouw duurzame lifestyle op weg naar meer helderheid in jouw dagelijkse verborgen impact. Cijfermatig goed
weergegeven, onderbouwd en gecheckt door TU Delft. Voor iedereen, van jong tot oud.
Zelf kreeg ze bijna ecorexia, ik kreeg jaren geleden bijna last van infobesitas mbt duurzaamheid, maar door positief te blijven en kennis vergaren help je jezelf, anderen en planeet Aarde op een positieve opbouwende manier.

Meer recensies van Margavdb