Heerlijk boek

Martinep 24 november 2022
Hotel happiness was een verassing om te lezen. Ik ben gewend om zwaardere literatuur te lezen, maar heb echt genoten van dit debut van Floortje Sanders. Je wordt vanaf het eerste moment in het verhaal gezogen. Een feel good roman met uitwerkte karakters waar je samen het verhaal mee beleefd. Je leeft mee met de hoofdpersoon en ziet de karakters al snel naar elkaar toegroeien. De beschreven situaties zijn soms bijna filmisch te noemen. Je ziet tijdens het lezen voor je wat er gebeurd. Daarnaast weet Sanders een gevoel op te roepen. De warmte van een witte kerst met de kerstlampjes daalt over je neer. Knap geschreven, lekkere schrijfstijl. Het plot is niet heel verassend maar het leest wel lekker weg. Leuke echt Franse details! Echt een fijn boek met een lekkere kop thee erbij in winterse sferen komen.