Kleurrijk focus

Mascha Gesthuizen 04 juli 2021 Auteur
Ik heb altijd schrijfinspiratie van Jolanda Pikkaart Is een krachtig hulpmiddel voor iedereen die zoekt naar inspiratie om tot focus of stroomlijning van zijn schrijfproces te komen.

Het kleurrijke boek neemt je mee langs verschillende aspecten van het schrijfproces, allen gelinkt aan inspiratie. Het zit boordevol opdrachten die je prikkelen, stimuleren en laten. nadenken. Van schrijfplek tot notitieblok, seizoenen tot natuur, zintuigen tot hangmat; als je tijdens het schrijven ergens tegenaan loopt, heb je grote kans dat Jolanda Pikkaart je met dit boek vlottrekt.

Zoals past bij kleurrijke creativiteit, is dit boek op meerdere manieren te gebruiken. Zo kun je op jouw manier komen van inspiratie via stroomlijning tot focus. De teksten lezen lekker en zijn omlijst met foto's en mooie kaders met opdrachten. Het heeft een goed formaat en past gemakkelijk in je tas, naast je notitieblok, zodat je je overal even kunt laten inspireren.

Meer recensies van Mascha Gesthuizen