Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 32 Favoriet 2 Recensies 2
Literatuur & Romans Spots 4 Top25's 1   Topics 0

Tijdens een verblijf op Ameland schreven vijftien auteurs elk een kort verhaal dat zich afspeelt op een van de Waddeneilanden. Het levert een bundel verhalen op vol spanning, ontroering en romantiek. ‘Je proeft de sfeer van een Waddeneiland en elk verhaal weet een intens beklemmend gevoel op te roepen.’ - Wendy Wenning Hoofdredactie VrouwenThrillers Door Marelle Boersma (tevens initiatiefnemer), Bente van de Haar, Esther van der Ham, Monique van Hest, Eveline Jongen, Antoinette Kalkman, Lisette van Kasteren, Petra Knaapen, Anita Kok, Jolanda Pikkaart, Gerda Scholts, Mirjam Schoots, Madeleine ten Thij, Esther van de Ven en Bianca Witmer. Voor elk verkocht exemplaar doneert Droomvallei Uitgeverij, namens de auteurs, 1 euro aan het Waddenfonds.

Literatuur & Romans , Korte verhalen
Droomvallei Uitgeverij
25 oktober 2018

Lezersrecensies (2)

Er zit van alles in deze bundel, romantiek omhuld door een flinke dosis spanning

door: Diane Kooistra 2 likes
Vorig jaar gingen 15 vrouwelijke auteurs naar Ameland voor een weekje schrijven en inspiratie. Ze ademden de sfeer en gingen aan de slag. Elk schreef een eigen verhaal en deze werden verdeeld over de seizoenen van het jaar. Dat maakt het een overzichtelijke bundel om te lezen, je leest het jaar...

door: Marianne Leerkes 2 likes
Ik heb deze verhalenbundel met veel plezier gelezen, de verhalen zijn stuk voor stuk spannend geschreven en je voelt de sfeer van de wadden, zeker voor iemand die er nog nooit geweest is. Ik kan niet wachten om er zelf heen te gaan. Ik heb het boek 5 sterren gegeven.