Nephilasnetwerk

VN:

Nephila's netwerk

Gelezen 58 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 53 Favoriet 1 Recensies 9
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Tijdens een duikvakantie op Corsica stuit Irene op geheime testen met duikcapes, die gemaakt zijn van een onbekend soepel materiaal. Samen met de Franse duikinstructeur Jean gaat Irene op onderzoek uit en ze ontdekt dat de duikpakken gemaakt zijn van een supersterke vezel. Irene gaat op zoek naar de herkomst van het materiaal, maar haar nieuwsgierigheid kost haar bijna het leven. Als de zakenpartner van Jean plotseling verdwijnt en een spraakzame visser wordt aangereden komen de gebeurtenissen in een stroomversnelling.

Het spoor leidt naar de streek Marais Poitevin. In het nabijgelegen natuurpark heerst grote onrust vanwege de dood van een aantal otters. Tegelijkertijd wordt er onder raadselachtige omstandigheden een jongetje opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis. Langzamerhand wordt het Irene duidelijk dat al deze zaken als één groot netwerk in elkaar grijpen.

Spannende boeken algemeen
Oorspronkelijke titel
Nephila's netwerk
Uitgeverij Ellessy
12 april 2005
12 april 2005

Eric Herni Boekverkoper

Het enthousiasme van Marelle Boersma spat werkelijk van alle bladzijden af en zweept de lezer op om het boek in de spreekwoordelijke adem uit te lezen.

door: Eric Herni 1 like
Als de Nederlandse Irene Wegeman op vakantie gaat naar Corsica, raakt zij al snel bevriend met Jean Calier, de eigenaar van een plaatselijke duikschool. Tijdens een bezoek aan de kapper vangt ze delen van een gesprek op, waaruit valt op te maken dat er in een beschermd gebied vreemde wezens zijn...

Reacties op: Nephila's netwerk