Schaduwspelen

VN:

Schaduwspelen

Rank 6183 Gelezen 113 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 72 Favoriet 2 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Topatlete Maud vergt het uiterste van zichzelf om haar ultieme doel te bereiken: Olympisch goud. De druk om te presteren is moordend. Als ze een nieuw genetisch middel aangeboden krijgt dat in de huidige dopingtests niet te detecteren is, wordt de verleiding groot? Kiest ze voor eerlijkheid of voor de winst?

Het luxueuze Holland Anti-aging Centrum in Kleef wordt geteisterd door onverklaarbare ziektegevallen. Zal het vooruitstrevende programma tegen veroudering het tij kunnen keren en nieuwe klanten trekken?

Als journaliste Fenna Faassen tijdens de Olympische Spelen in Beijing een reportage maakt over drie atletes, vermoedt ze dat een van hen genetische doping gebruikt. Als de eerste dode valt blijkt dat niet alleen de eerlijkheid in de sport, maar ook het leven van de atlete op het spel staat. De jacht naar goud verandert in een strijd op leven en dood?

Literaire thriller
Thriller
De Crime Compagnie
29 februari 2008
01 september 2012

Hardlopers zijn vaak doodlopers

door: Cees van Rhienen 1 like
Marelle Boersma staat bekend vanwege het feit dat ze in haar boeken maatschappelijke thema’s aan de orde stelt. Zo werden in eerdere boeken genetische manipulatie, het veilig stellen van bonussen door managers en de cosmetische chirurgie al uitgediept. Op het eerste gezicht lijken het thema’s...

Reacties op: Schaduwspelen